Rady jak zhubnout


Hledáte rady jak zhubnout? Už za sebou máte nějaké zkušenosti a doposud se Vám nedařilo? Nebo naopak se pokoušíte poprvé zhubnout? Připravili jsme pro Vás základní rady, jak zhubnout a váhu si udržet. 

 

Motivace je základem úspěchu

Nejdůležitjším krokem pro úspěšné hubnutí je - ujasnit si, PROČ vlastně chcete zhubnout. Pro někoho je motivace zdravotní stav, pro jiného velikost oblečení nebo třeba touha jíst příkladem svým dětem. A jaká je Vaše motivace?

 

Správný pitný režim

Pitný režim je nezbytný pro vylučování odpadních látek z těla a pro správnou funkci tkání a orgánů. Vypít byste měli přibližně 350 ml na každých 10 kg hmotnosti. Člověk, který váží např. 70 kg by měl tedy za den přijmout asi 2450 ml tekutin.

 

Pravidelnost ve stravě

Stravu rozdělte na několik jídel. Intervaly mezi jídly by měly být asi 3 hodiny. Pro někoho je dobré jíst 5x denně, pro jiného třeba 7x. Snídejte! Snídaně je základ, dodává Vám energii do dopoledne. Neměli byste ji tedy ošidit.

 

Vhodné velikosti porcí

Vhodného kalorického příjmu dosáhnete buď snížením, nebo zvýšením příjmu kalorií. Jak máte správně nastavit Váš hubnoucí příjem kalorií, to Vám poradí Váš výživový poradce. Každý člověk je jiný, i stravování musí být nastaveno individuálně a proto doporučujeme vyhledat pomoc odborníka.

 

Pestrost stravování

Vaše strava by měla obsahovat dostatek kvalitní živin. Musíte si vybírat ty správné sacharidy (v luštěninách, zelenině, obilovinách atd.), bílkoviny a tuky. Snižte příjem tuků nezdravých (tedy z masa, mléka...) a konzumujte převážně rostlinné oleje. Nezapomínejte ani dostatek vitaminů, minerálních látek a vlákniny.

 

Základy stolování

Aby byla strava v těle správně strávena, je důležité ji správně přijímat. Nehltejte sousta, jezte pomalu a dostatečně kousejte.

 

Pozor na cukry

Omezte příjem jednoduchých cukrů - pokuste se nejíst sladkosti a nepít slazené nápoje.

 

Rychlé občerstvení

Zapomeňte na jídla z fast foodu. Pizza, párek v rohlíku či hamburger nejsou prostředkem, jak zhubnete.

 

Pohyb a cvičení

Pohybová aktivita je dalším krokem k úspěchu. Pokud nejste zvyklí se hýbat, nebo cvičit, je třeba zvolit zezačátku lehčí aktivitu. Pohyb by Vás ale měl bavit, jinak u něj dlouho nevydržíte. Nezapomínejte ani na odpočinek a spánek. 




Nejlépe uděláte, když nás kontaktujete.

Jsme připraveni Vám pomoci, proto nás kontaktujte na telefonním čísle 734 790 070

Hovor je zcela nezávazný a slouží pro vyřešení všech Vašich otázek.

 

NEBO nám zanechte Vaše telefonní číslo a my Vám radi zavoláme :-)

[Přeskočit navigaci]

VYŠETŘENÍ DNES
jen za 300 Kč
běžně za 700 Kč

Objednejte
     si vyšetření
- vyplňte kontaktní formulář

 

Vaši spokojenost GARANTUJEME 100 % vrácením peněz.

VAŠÍ SPOKOJENOST GARANTUJEME 100 % VRÁCENÍM PENĚZ ZA VYŠETŘENÍ.

Zkušenosti
našich klientů

Magda N., 27 let, Písek

Od mala jsem byla vedená k různým sportům a tak jsem neřešila problémy s váhou, dokud se mi na jednom z tréninků nestal úraz. Ten mne donutil...

Více informací

Drahomíra V., 41 let, Praha

Jediným důvodem, proč jsem vyhledala odborníka na výživu, bylo to, že jsem již po delší dobu nemohla snížit svou váhu. Snažila jsem se...

Více informací